środa, 20 marca 2013

Anna i Anna #6


Jak Cię widzą tak Cię piszą ... Więc kiedy dostaje się worek na prezent ... Nie jest dobrze . Dzisiejsza "kreacja "  , mimo, że ma ładną fakturę , ma fatalny krój. Usłyszałam , ze do legginsow dla mnie idealny ... Nigdy nie ubrałam .... Ale wam pokazuje. Jako przestrogę ;) tak nas drogie 30-stki postrzega młodsze , chudsze pokolenie ;))



oooo....tu chyba miejsce na pasek




Druga , kreacja to zapowiedź wiosny, Moj jedyny łup wyprzedażowy. Ok , jest to taka zwykła , codzienna bluzeczka , w sympatyczny nadruk, natomiast jakość jedwabiu ... Powalająca! Można się zakochać! Lubię i nieomieszkam często nosić tej wiosny!



ot, a po pracy zawsze można rozpuścić włosy i wyskoczyć na kawkę

występili
czerwone buty-bo czasem trzeba dużo chodzić - krakowski szewc
"worek" nn
spodnie -Promode
Bluzka-Zara
branzoletka -nn

PS




Pierwszej nie wywalę, choć się jej należy , zabiorę w podróż, w odwiedziny do maszyny i po skróceniu i zwężeniu jeszcze wyjdzie na ludzi ;)
i
PSS widok na pomarańczowy wór, w którym wylądowały wszystkie ubrania po selekcji negatywnej...dziś ostatecznie zabrane przez gminę, więc ....zmiany "szafiarskie"nieodwracalne


31 komentarzy:

  1. No i druga kreacja powala :-); kurcze jak to wiele nie trzeba żeby bluzeczka nabrała charakteru-tu decyduje cudne wykończenie góry-ładna linia dekoltu; ciekawe pęknięcie przy nim;delikatna faktura materiału-przepiękna; no i do tego na okrasę cudna minka na zdjęciu kończącym sesję ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) pan dla mnie dziś bardzo łaskaw ;))

      Usuń
  2. Wow! Ta bluzeczka w ptaszki, jak dobrze widzę? jest w moim guście! Bardzo, bardzo mi się podoba! Super, ze dodałaś do niej czerwoną bransoletkę i buty!
    Druga mniej, ale może coś z niej wykombinujesz jak piszesz i pokażesz jeszcze w jakimś ciekawym wydaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) w ptaszki ;) jeszcze czerwone paznokcie się pojawią , ale w weekendowym wydaniu ;) do pracy niestety nie mogę ;)

      Pokażę , pokażę ;)

      Usuń
  3. Bluzeczka numer dwa ma bardzo sympatyczny wzór, sama chętnie bym taką założyła. "Worek" po przerobieniu też może wyglądać ciekawie - czekam na jego metamorfozę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga ładniejsza :) ale pierwsza po przeróbkach też bedzie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No coz, "worek" rzeczywiscie nieciekawy, ale przy odrobinie wyobrazni i zdolnosci krawieckich moze dostac "drugie zycie";)) Czekam na efekty...
    Bluzeczke w ptaszki pieknie ozywilas czerwienia... Wiosna!
    Pozdrawiam Aniu!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyszły oba zestawy . Tunika wygląda całkiem , całkiem ,a bluzka nr2 jest na prawdę super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, wierz mi tunika nie wyglada całkiem , całkiem ;)

      Usuń
  7. Bluzka z ptaszkami jest fantastyczna! Szczerze mówiąc to tamta tunika nie jest taka straszna, z leginsami (a nie spodniami) i szpilkami (bez pasków na kostkę) wyglądałaby super zarówno przed, jak i po 30-stce.

    Zazdroszczę, że masz czas na sprzątanie w szafie, bo ja ostatnio zaczęłam kardio, a szał serc na oddziale trwa :( A, idę teraz posprzątać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak leginsy to adidasy i na trening, może być kardio ;))

      Usuń
  8. piekna ta bluzeczka! ja to jednak jakas taka zachowawcza i tylko kropki, paski lub gladkie. Moze kiedys sie odwaze :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie sie podoba to pierwsza tunika, tylko niezbyt trafnie ja zestawilas. Leginsy i szpilki jak dodasz do niej bedzie calkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie Anki i Anie, które znam, to fajne dziewczyny! a naprawdę znam ich kilka:))) coś musi być w tym imieniu...;)
    a od kogo dostałaś ten "worek" ? hehehe;)))
    według mnie wcale takim workiem nie jest, szczególnie po dodaniu paska...ale, to kwestia "czucia się"....
    druga bluzeczka świetna! szczególnie, że ma taki optymistyczny motyw:))
    no, a buty! obcas...i do tego czerwone!
    kurcze...też muszę remanent w szafie zrobić...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) miło mi , ja też lubię Anki , bo to dość niezależne , lekko pokręcone dziewczyny ;) ( łàcznie ze mną) siebie tez czasem lubię , ale i wiecej wymagam ;)
      Tak , buty uwielbiam za komfort !
      A nietrafione prezenty ... Coz szwagrka jest ekspertem ;)) śmiejemy sie czasem, ze jak coś podoba sie nam obu to .... Któraś z nas popada w skrajność i stylistykę tej drugiej , ja wzdycham ona mówi Ohyda , ona sie zachwyca ja mówię - ło matko straszne ;))

      Usuń
    2. musisz się jej odwdzięczyć przy najbliższej okazji;)
      sorki, że póżno odpisuję...tak czasami mam...też jestem zakręcona choć nie Anka, a Edyta:D

      Usuń
    3. :)) z wzajemnością daję radę;)
      Po praniu jak sie nieco zbiegną mówię , ze na mnie za małe i skoro Ci sie podobały to pewnie chętnie ponosisz :)) hihihi
      Ale co zrobić z ubraniami które sie nie zbiegajà w praniu ;))??!!!

      Usuń
    4. A Edyta to świetne imię i gdybyś była nobliwą matroną to pewnie na twoim blogu wiało by nudą , a nie tryskało energią ;))
      .... Hmmmm .... Nie , pewnie wtedy nie prowadziłabyś bloga ;))
      Pozdrawiam najserdeczniej !!!!

      Usuń
  11. Jak ja lubię te Twoje przemianki! Pierwsza propozycja faktycznie kiepska dla nas 30stek.. smętnie :/ Nawet pasek nie ratuje sytuacji, za to bluzeczka z połyskliwego materiału przepikna!

    Zrobiłaś coś z włosami? Masz świetny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK !!!
      Bystre fryzjerskie oko wychwyciło !!!
      Cieszę sie ze ci sie podoba !

      Usuń
  12. a mi znów podobasz się w tej pierwszej propozycji bez paska, na prawdę. Idealny na zakupy czy szybkie wyjście gdzieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka-worek zdecydowanie nie dla ciebie:) ale druga, w ptaszki piękna i jak najbardziej do ciebie pasuje:) ślicznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super drugi zestaw podoba mi się jak bluzka i spodnie podkreślają kształty :) pozdrawiam i zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :) http://viki-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzeczka "zapowiedź wiosny" - jest prześliczna, pięknie w niej wyglądasz!!!! Pierwsza faktycznie worek na owies... ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Worek na owies ??!! To nowe określenie ... Tak , bluzka skazana jest na przeróbkę !

      Usuń
  16. Bluzka z ptaszkami cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ufff dobrze ze choć minimum autokrytycyzmu mi pozostało ...
    Choć z waszych wypowiedzi wynika , ze tunika miała prawo sie podobać ofiarodawczyni ;)))
    Ale jak to Tara napisała słusznie - to kwestia czucia się :))

    Dziękuje za uznanie dla "ptaszkowej " bluzki i zapraszam na kolejne posty , metamorfozy i wywody :)))

    OdpowiedzUsuń