czwartek, 18 lipca 2013

Pocztówka z ...Ustronia


Ustroń, Beskidy,Góry- to ukochane tereny moich rodziców, do których corocznie uciekają z Krakowa. Dlatego ,aby mój rodzinny wyjazd miał sens musiałam udać się aż tam , by  ich spotkać. Ale to żaden powód do narzekań. Też lubię, nawet ten kurny kamping ;) A moja 3-y latka była wręcz zachwycona :))
Miała być przy okazji moda kempingowa, ale obsługa lustrzanki to...wyższa szkoła jazdy dla mojego taty :) więc fotki mocno przeciętne, na dodatek coś oszalała picassa ...i to to ....potrzebowałam pomocy męża, żeby odzyskać wogóle zdjęcia z wakacji :)

więc zestaw nr 1



niektórzy mieli większą frajdę



oraz nr 2 , przeznaczony na górko-leśne wycieczki




teraz już wiecie co wzbudziło taaaaki zachwyt ! Fantastyczne przeżycie dla dzieciaków, obcowanie z naturą , Ola rozpędziła się tak w karmieniu ziarnem zwierzątek ,że gdyby nie siatka to poszłaby karmić ...żubry ;))

a swoją drogą to jedyna forma ZOO ,która jest dla mnie akceptowalna.

40 komentarzy:

  1. Super zdjecia,wszystkie mi sie podobaja:))
    Tez ostatnio zwiedzilam Zoo:))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff ... Czyli ich jakość jest akceptowana ;)?!

      Usuń
  2. Jakość akceptowana :-)) Raduje mi się serducho, że tak fajnie spędzacie czas całą rodzinką. W ogóle patrząc na Wasze zdjęcia, czytając to co i o czym piszesz mam przekonanie, że Twoje córy mają świetną Mamę :-))) (to tak od serca dla serca mi wyszło) Ściskam, B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje moja Droga :))
      Mam wrażenie ,ze mam fajną rodzinkę i to chyba wychodzi na zdjęciach ;))

      Usuń
  3. Jedyneczka zdecydowanie :-);ładnie Ci w spodniach;ale w spódniczce jakoś bardziej dziewczęco wyglądasz ;-). Co zaś do Zoo-to ja kurcze w Biskupinie polowałem z aparatem na kicki czyli króle śmigające przed człowiekiem w odległości paru metrów ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) trzeba było szybciej biegać ;))
      Miło ,ze wpadasz :))

      Usuń
  4. Hej Aniu:))
    Ustroń...często tam bywaliśmy, gdy mieszkałam na Zagłębiu:) A w tym parku to za każdym razem...:) Frajda dla dzieciaków! A zdjęcia git! Super wyglądasz, wyglądacie:)) I czuć radość!!!
    Super! Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :) Moj tato z Dąbrowy ;)
      Tak , leśny park z jeleniami , Danielami i muflonami jest niesamowita atrakcją dla dzieciaków !

      Usuń
  5. Ja też lubie Ustroń, często bywałam...widzę, że dzieciaki miały frajdę a to najważniejsze, super wyglądasz...pozdrawiam...o, i powyżewj przeczytałam, że Anna77 MICH to Zagłębianka jak ja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki świat mały ;)
      Basiu , to atrakcyjna okolica, powinnaś zajrzeć znowu ! Ja planuje dłuższy pobyt w przyszłym roku :))

      Usuń
  6. ja z Bielska jestem, wiec to rzut kamieniem od Ustronia, och jak tesknie, trzeba bedzie pojechac wkrotce..wygladacie pieknie radosnie i milych wakacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam ,ze świat mały ;) w Bielsku pracowałam przez 2 lata :) i mieszkałam ;))

      Usuń
  7. Zwierzęta w klatkach tez są dla mnie nie do zaakceptowania. Natomiast zoo typu park bardzo lubię.

    Fajne, wycieczkowe spodnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Śliczna ! Ja niestety z racji miłości dziewczynek do zwierzątek chodzę czasem do Zoo , oglądać Żyrafy , ukochane zwierzaki Ali ;)

      Usuń
  8. Widzę zjeżdzasz Polskę wzdłuż i wszerz, do tego pogoda wam bardzo dopisuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego byłam jeszcze w Katowicach u brata :) i i Pszczynie u przyaciela, więc tak trochę tych było :))

      Usuń
  9. Ogladam te Polske razem z Toba... jak pieknie, rodzinnie, wakacyjnie:) Zestawy pordoznicze, takie proste, najlepiej sie sprawdzaja!
    A zdjecia calkiem dobre, nie martw sie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu masz rację , trudno mieszkając na kampingu wyciągać szpilki i marynarki :)
      Zresztą komu jak komu Tobie nie muszę pisać , że przy dzieciakach komfort i wielofunkcyjnosc jest najważniejsza :))

      Usuń
  10. Milego urlopowania i rodzinnych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej!!! Mam zdjęcia jako 5 letnia dziewuszka. Stoję w tym samym miejscu co Twoja córeczka, w różowej sukience i gumowych sandałkach z zaplecionymi tycimi warkoczykami:):) Jak to było dawno;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piantofelku , chyba nie aż tak dawno ;))

      Usuń
  12. Co ja czytam???? Same bliskie mi (nie tylko kilometrowo, ale wspomnieniowo) miejsca - Pszczyna nawet! Moja przyjaciółka pochodzi z tego miasta i kiedyś często tam jeździłam:)
    Świat jest mały, a wszyscy mają się okazję spotać...na blogach :D

    Ten białó-beżowy ciuchozestaw bardzo fajny-w sam raz na lato, no i ja lubię taką kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) od porozrzucało nas po południu Polski to i jeździmy wszerz ;) i wzdłuż , bo mąż z północy. I na tej północy to zostawił wspomnienia i przyjaciół ... Choć i Ci sie rozjechali po świecie .... , jego siostry tez przygnało na południe , a teściów na ojcowiznę ... Zamojską ...

      Usuń
  13. zestaw nr 2 bardziej za mną przemawia:) a takich wypadów zazdroszczę nieziemsko!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak nię nie ma morza na wyciągnięcie ręki to rzeka musi wystarczyć ;)

      Usuń
  14. Fajne zdjęcia ta Twoja mała księżniczka bije na kolana wszystko, jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Park rozmaitości, czy jakoś tak? Też tam byłam kilka razy, super przeżycie! cieszyłam się jak mała dziewczynka, może dlatego że uwielbiam zwierzęta i naturę :)Macie świetne zdjęcia z pobytu w Ustroniu, stylizacje też fajne takie w sam raz na spotkanie z naturą :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leśny park niespodzianek :))
      Dziękuje Kasiu , fajnie ,że masz tego taki odbiór :))

      Usuń
  16. Świetnie wyglądacie:)))piękne zdjęcia i widać że pobyt był udany:)))Pozdrawiam serdecznie:))) Ja mieszkam niedaleko Nowego Sącza:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) to nie za tak daleko , ale gory inne :))
      Pozdrawiam !

      Usuń
  17. Zawsze przejeżdżam przez Ustroń, a jeszcze nigdy nie miałam okazji spędzić tam dnia, aż wstyd, bo tak blisko..
    W 2 zestaw chętnie bym wskoczyła! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, nie wiem czy coś straciłaś ;) specjalnie urokliwy nie jest ;) ale ma dobra knajpkę i deptak na Wisła i góry wokół :) niektórym to wystarcza :))

      Usuń
  18. jeszcze tam nie byłam! dzięki Tobie jestem:)))
    zestawy dobrałaś jak należy! szczególnie drugi idealnie się komponuje ze zwierzyną:D
    a dzieciaczki miały niezłą frajdę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzieciaczek , byłam tylko z młodsza córka , starsza została w domu z tatą , bo rok szkolny kończy sie 15 lipca ;))

      Usuń
  19. Kiedy byłaś w Parku Leśnych Niespodzianek? Ja mieszkam obok Ustronia:) Ach szkoda, że nie dałaś znać ;))Pięknie tam ? A dzieci zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7-10 lipca :) nawet myślałam o Tobie Olu , kiedy byłam z Oleńka na basenie w Skoczowie ;)

      Usuń
    2. No i nie dałaś znać????
      Byłam w domu, zresztą ciągle jestem w domu mogłyśmy iść na kawę !
      Obraziłam się na Ciebie ;))

      Usuń
    3. To sie odobraź ;) prosze :))
      Dziadkowie zazdrosnie pilnowali wnuczki ;) a ze wnuczka jest w wieku ,ze bez mamy ani rusz to cieżko było sie wyrwać ... W końcu Ola rzadko widuje dziadków :( ale za rok napewno tez będziemy !

      Usuń