wtorek, 6 sierpnia 2013

Pocztówka z ...Saint Malo



Lekcja błękitu.
to moje pierwsze skojarzenie z St Malo. Niebo, morze...i słońce sprezentowało nam prawdziwą paletę niebieskiego. I to chyba pozostanie w mojej pamięci jako skojarzenie z tym miejscem na ziemi......nie to ,że to miasto korsarzy, który łupili przepływające po kanale la Manche statki i stąd wzięło się bogactwo tego miasteczka, nie to ,że otoczone starym murem kryje w sobie wąskie średniowieczne uliczki z milionem małych Creperie gdzie można poznać smak prawdziwych naleśników pieczonych na kamieniu, na słono i słodko, nie z fantastycznymi ostrygami czy mulami, które tutaj smakują jak nigdzie.... ale właśnie z błękitem .....
i ja dziś w stylizacji, która jest dla mnie kwintesencją lata- biel i turkus, uwielbiam.





zdjęcia zrobione są jednego dnia :) więc paleta barw od jasnego błekitu po ultramarynę w naturze, po prostu bajka....



i fotka specjalnie dla Sivki ,bo mi się przypomniało ,że stWora zapomniałam prezentować:))

36 komentarzy:

  1. Witam:)
    Aniu przepiękne widoki! Cudowna paleta barw, uwielbiam niebieski! Super wyglądasz, a worek pasuje idealnie!
    Pozdrawiam ciepło- Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie minął tydzień, a ja już pragnęłabym tam wrócić ! Fantastyczne widoki , to prawda :))

      Usuń
  2. Zdjęć krajobrazowych nie będę komentował;bo w porównaniu z Bałtykiem to inna liga i szlag człowieka trafia z zazdrości.
    Przejdźmy do konkretów-i pierwszy raz Annę Korsarkę zganię za istotny brak-gdzie u kroćset bek rumu papuga na ramieniu jest?! Wór od Sivki na łupy uznaję;morska kura czyli mewa pasuje ale papugi braku-ciężko zaakceptować;no jako okoliczność łagodzącą podam;że wór Sivki ma iście papuzie kolory więc to zaniedbanie korsarskie wybaczę :-).
    Najlepsze zdjęcie-zdecydowanie to między palami mola-bo cudnie wyglądają Twoje nożyny przy podwiniętych w ten sposób spodniach;a i góra w tej bluzeczce i przy takim ujęciu z rozwianymi włosami warta jest uwagi ;-).
    Niestety bardziej "rozkręcony" i zakręcony opis nie ukaże się-wszak oboje mamy Żony/Mężów ;-) i mogliby nie docenić mego krasomówstwa :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhaha Mariuszu uznam ,ze po prostu Ci sie bardzo podoba ;)

      Usuń
  3. O!! Jest pasiasty wór! I to z bielą:) Ale super wyglądasz! Też kocham połączenie bieli i turkusu. Zdjęcia są obłędne, jakie piękne widoki. Chciałabym się tam przenieść choć na jeden dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi sie wór od początku w głowie ułożył :) mam nadzieje ,ze I tworczyni sie spodoba ;))
      i wierz mi , ja już zaczęłam marzyć o Bretanii od nowa !!!

      Usuń
  4. Biel i turkus- idealne połączenie! Wspaniała kompozycja kolorów na zdjęciu z Twoja córeczka w czerwonym.
    Poza tym fajny fason maja te białe spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) idealnie letnie :)
      Tez tak myśle !

      Usuń
  5. Anka, czytam komentarze i tak sobie mysle, ze Ty na tym blogu zarywasz facetow....Mariusz to juz jest zakrecony i nakrecony ...ja poprosze na priv nr do Twojego meza wszystko mu opowiem:-p

    Biel i turkus to polaczenie ktore z latem sie kojarzy, cudownie wygladasz, piekne widoki, boskie morze i Twoje modelki dziewczynki.
    Aha i worek Sivki robi szal, idealnie pasuje do Twojej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) na sie ten powab ;))
      Hahahah
      Oj Elu Elu :))

      Boska tO jest Bretania !!!

      Usuń
  6. Przepiekne zdjęcia. Morze i niebo wyglądają cudownie. Torba fajnie prezentuje sie na tle bieli :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie , z każda tezą! Torba na tle bieli jest szczególnie wyeksponowana i o to mi chodziło !!!

      Usuń
  7. Dziękuję:D

    Mogę trzy ????

    Spodnie mają rewelacyjny krój, biel pasuje bardzo, chociaż mam nadzieję, że do wielokolorowych i wzorkowanych ubrań tez go będziesz nisiła :):) Piękny naszyjnik. A okoliczności przyrody bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli są trzy które sie nadają to bierz ;) !!!
      Nosiłam juz z czerwienià :))

      :)) pozdrawiam Twórcę :))!!!

      Usuń
    2. Właśnie przeczytałam u siebie, że reflektujesz na łańcuszek :D Mnie od za chwilę prawdopodobnie nie będzie przez jakiś czas.
      Wyślę jutro. Na ten adres, co przedtem??? I nie pytasz o cenę, w ciemno chcesz??? Szalona! :) :)

      Usuń
    3. W końcu jestem wystarczająco odważna by zaryzykować ;) a może szalona ;))

      Usuń
  8. Ale tam cudnie....rozmarzyłam się :D stylizacja super, biel jest ponadczasowa, a turkus kocham :))))Torba w pasy rewelacja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie ,ze wam sie podoba.
      Biel uwielbiam !

      Usuń
  9. Torba jest piękna i uzupełnia idealnie cały strój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z twoich ust komplement ?! Oj , dziękuje !

      Usuń
  10. Ale piękne miejsce, lubię te Twoje zdjęcia i dziewczynki;)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu przepiekne fotki:) nic dodac nic ujac. Wszystko widac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje , ze widać ! Przede wszystkim Moj zachwyt !

      Usuń
  12. Bardzo lubię Twoje pocztówki:)))a na tych jesteście CUDNE:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu cieszy mnie taki Two odbiór ! :))

      Usuń
  13. looks so gorgeous there! i love the handbag! x

    natalieoffduty.blogspot.com

    Natalie Off Duty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx , hand made handbag oś the best !!!

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia Aniu, Ty piękna....masz super spodnie, też mam takie, lniane ale jakoś nie jestem do nich przekonana, worek rewelacja, zdolna ta nasza Sivka, oj! zdolna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne zdjecia i piekne pejzaże ! Sivka zdolna jest niezaprzeczalnie ! Spodnie ?! Oj uwielbiam !!!

      Usuń
  15. Kochana Bosko wyglądasz spodnie!!!! Boskie!!! Ta jeansowa kamizelka, świetny pomysł!
    Zdjęcia urocze, miejsce jak w niebie! Zazdroszczę odrobinkę :) i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje MarZenko !!!! Także za tyle entuzjazmu !!! Miejsce przepiękne z tym nie ma co dyskutować :))

      Usuń
  16. ale Ci zazdroszczę tej wycieczki!!! wspaniałe zdjęcia,takie urokliwe miejsce...coś dla mnie:)))
    a Ty się świetnie ubrałaś!!! i stWór od Sivki pasował idealnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety urlop za krótki :((
      W każdym razie mojego męża :))
      Chętnie zOstalabym tam dłużej !

      Usuń