poniedziałek, 9 września 2013

Pocztówka z ....Drezna




Czy podróżować z małymi dziećmi jest trudno?! Czy przemierzając wiele,wiele kilometrów dzieci się nudzą ?!

Nie!!! jeżeli podróż jest dobrze zaplanowana, przewiduje dłuższe przerwy po 350-500 km i......zawsze jest się gotowym na nieplanowany postój. Najlepiej w jakimś fajnym mieście ;))
Jak w Dreznie!
 Które nigdy nie było jakoś na mojej top liście miejsc do zobaczenia, i o którym wiedziałam tylko ,że zostało zniszczone w nalotach dywanowych i ....jest miejscem rozgrywania się akcji "Rzeźni nr 5".....

a że nasza trasa wakacyjna wyglądała tak



i to bez odbicia do Amsterdamu ;) przypadkowy postój uzasadniony !

a więc Drezno....
które mnie olśniło....zobaczycie zresztą sami
i mój strój podróżny....ciążówka i legginsy :)
niewypał ?!  czy luzak ?!







i rzut oka na miasto















sukienka -C&A
legginsy nn
buty i torebka Deichmann

74 komentarze:

  1. ale cudownie!!! super zdjęcia jak zawsze
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wole stać za obiektywem niż przed ;))

      Usuń
  2. Uwielbiam zdjęcia na Twoim blogu!! Są takie naturalne i niewymuszone! Bardzo się cieszę że pokazujesz pocztówki z wakacji bo mogę popatrzeć na nieznane mi dotąd miasta i popodziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w głowie taką przegródkę - miejsca do zobaczenia - i zawsze jak oglądam m.in. blogi to koduję - kiedyś , gdzieś , przy okazji - więc mam nadzieje , że Któraś z Was - coś , gdzieś , kiedyś :)) Bedzie miała okazje zobaczyć ....

      Usuń
  3. "Rzeźnia nr 5" - kiedyś zakochałam się w książkach Vonneguta. I tak zostało :)
    Drezno ofiara wojny prezentuje się całkiem całkiem. Niemcy odbudowali na glanc. Oceniam po zdjęciach, bo nie byłam w tym mieście. Najbardziej podoba mi się to zdjęcie, na którym siedzisz wśród wszystkich dzieci-pomnikowych i własnych:)) A tunika świetna! Kocham kratę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ... Tak odbudować kamień po kamieniu .... Cały ten majestat... Wyczyn sam w sobie. Ja kupiłam jako sukienkę ;) ale Uznałam,że za krótka ;))

      Usuń
  4. Krata jak najbardziej na czasie, fajne wakacyjne fotki. Najlepsza fotke wybrala Sivka, podzielam Je zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dziewczyny za komplementa ;))!!!

      Usuń
  5. Pierwsze zdjęcie - rewelacja ! Bardzo Ci do twarzy w tej tunice i jak na podróż - idealnie - wygodnie i kolorowo !

    P.S. Zdjęcie 4 - nigdy , przenigdy nie siadaj w ten sposób !!! : ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot , czasem ze
      Mnie lump- prowokator ;))

      Usuń
  6. Piękna podróż! Jazda z dziećmi to jest wyzwanie. Dobrze, że moje już takie duże :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zaprawione w boju ... Przejechaliśmy w tym roku ponad 6000 km ;)) więc - da się ;))!!

      Usuń
  7. Najlepszy stroj na podroz stroj wygodny, wiec super:) piekne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygoda i funkcjonalność to jedno, ale chciałoby się i dobrze wyglądać ;))
      Skoro zdjecia zostają ;)

      Usuń
  8. Kilka lat temu zwiedziłam Drezno. Przypominały mi się wszytskie te miejsca, które odwiedziłam. Nawet siedziałam w tym miejscu , gdzie Ty:-) Cudowne miasto z niesamowitym klimatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Grażynko , piekne , klimatyczne miasto :))

      Usuń
  9. piękne miasto! Czasem wydaje mi się, że dzieci mają wrodzony instynkt odkrywcy i te niespodziewane postoje to ich chęć pokazania nam piękna świata! ;)
    Boską masz sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dziećmi często ogląda się rzeczy niekonwencjonalne , poza przewodnikowe ... I to jest niesamowite ;)
      Sukienka mało w moim stylu , stąd niepewność efektu ;))

      Usuń
  10. u look great! I'm so pleased to finally discover your blog
    Ps: I would really like to follow each other on bloglovin, GFC and facebook, pls let me know if you're ok with it
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rodzinne zdjęcia. To fakt, że Drezno zostało wypieszczone, byłam tam kilka lat temu, ale planujemy jeszcze raz, bo nie zdążyliśmy zobaczyć wszystkich ciekawych miejsc. A jest ich mnóstwo. Tuniczka śliczna i wygodna na wyjazdy, też bardzo lubię, takie zestawy. No i powtórzę za innymi: zdjęcie z dzieciaczkami rewelacyjne, ale ostatnie też słodkie! Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś mysiałam nauczyć się wyluzować i pogodZic z tym ,że wszystkiego zobaczyć sie nie da. Zwłaszcza podróżując z dziećmi , ale czasem trzeba tez umieć zwolnić i powdychać klimat miasta ....
      Dziewczyny są cudne , uwielbiam je fotografować !

      Usuń
  12. Aneczko! W Dreznie bywalam, bywalam swego czasu... Podzielam Twoje zdanie - to przepiekne miasto!!! A Twoje fotki oddaja w zupelnosci jego urok.A zestaw podrozny jak najbardziej na "tak" - sama czesto ubieram sie na dluzsze trasy podobnie - jakas luzna, dluzsza tunika i legginsy.. No i dzieciaki moje tez ciagle w podrozach - tych bliskich i zupelnie dalekich, wiec przyzwyczajone, bezproblemowo!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie był to pierwszy drezdeński raz ... Ale to miasto na trasie więc pewnie bedzie jeszcze okazja się zatrzymać :))
      Tak , dzieciaki adaptują się do trybu życia ....zaskakująco dobrze . Chyba te często podróżujący lepiej , niż te jeżdżący tylko w wakacje :)

      Usuń
  13. Witam :) powróciły miłe wspomnienia, też kiedyś zawitałam do Drezna przez przypadek :) Dziewczynki rozkoszne i nie widać, że strudzone podróżą:) Ja lubię sukienki ciążówki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja tez przez przypadek , ale warto było :))
      No właśnie , po dziewczynkach nie widać trudów podróży :) bo .... Trochę to lubią ;)

      Usuń
  14. Bardzo fajnie laczysz podroze z dziecmi ze zwiedzaniem po drodze ciekawych miejsc. wbrew pozorom maluchy dobrze znosza takie klimaty. Pamietam to z autopsji, kiedy moj syn byl maly, prowadzilismy dosc cyganski tryb zycia zwiedzajac wszystko po drodze, a maly swietnie znosil jazde samochodem :) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie , wiecej w tym przesądów niż prawdy . Czesto głoszonych przez ludzi , którzy albo nie mAja dzieci albo nie lubią podróżować ... Jako wymówkę ;) przed podróżą :))
      Pozdrawiam Aguś !

      Usuń
  15. :-) niecierpliwość Dzieci jest odwrotni proporcjonalna do cierpliwości rodziców. Z tymi podróżami masz rację;ja posuwam się dalej-zapowiedziałem Żonie;że przyszłe potomstwo od wieku 6 miesięcy wzwyż zapcham w wózeczku pod Samotnię ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super !!! To posuń sie dalej ;) na plecy i w górę !!!!
      Za górami tęsknię ... Oj tęsknię ....

      Usuń
  16. Ależ piękne zdjęcia!! Uwielbiam te Twoje fotorelacje!! No i jaka masz piękna tunikę! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :))
      Dzięki i pozdrawiam :))

      Usuń
  17. bardzo ciekawe sa te Twoje wakacyjne posty, laczysz pieknie krajobraz z Toba i dziecmi, super, zdjecia przepiekne, bo i obiekt piekny tzn. Drezno usciski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah pomyślałam obiekty małe dwa ;)) tak bardZo piękne !

      Usuń
  18. wcale nie jesteś starą nudziarą :)

    świetne zdjęcia, fajna ciekawa tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia !!!
    śliczna sukienka
    pozdrawiam ,zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli blog się spodoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , chętnie zajrzę !Pozdraiwm !

      Usuń
  20. Struj fantastyczny i bardzo wygodny:)))zdjęcia cudowne,prawdziwe pocztówki:)))i te urocze dziewczynki:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Drezno to piękne miasto. Nie byłam, znam tylko z widokówek. Twoja wycieczka bardzo udana, dziękuję. Masz fajne dzieciaczki. Twój zestaw bardzo letni i wygodny. Na wycieczki tez najchętniej zakładam leggi i jakąś tunikę. Twoja bardzo twarzowa i ładnie komponuje się z koturnami.
    Pozdrawiam cieplutko:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) letnio było i baaaardzo upalnie :))
      Piekne miasto to i na fotkach cudnie wyglada , a dziewczyny udane , nie powiem ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  22. takie stylizacje lubię najbardziej:) świetnie wyglądasz:) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie miasto na zdjęciach wygląda cudownie, zresztą Ty też!
    A dziewczyny zadowolone!
    Ja również uważam, że wcale nie musi być męczarnia w podróży z dziećmi;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki Olu !!! No prosze kolejny głos młodej mamy ;) co potwierdza ,że najwiecej tych obaw mają Ci , którzy nie mają dzieci :))
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre piękne fotografie i bardzo przystojny dzieci.
    Pewnie to była wspaniała podróż i przekazywane było świetnie.
    Dzięki za komentowanie mojego bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentowanie Twojego bloga to sama przyjemność ! Piekna kobieta i niesamowita elegancja - to lubię !

      Usuń
  26. Muszę zaznaczyć, że powinnaś częściej eksponować swój biust, może nie chodzi mi o nieustanne bieganie z cyckami na wierzchu, ale szukaj takich sukienek w serek (czy takowe się już pojawiły? chyba nie), bo eksponowanie najważniejszej okolicy klatki piersiowej dla mnie wygląda tu super. Mam nadzieję, że nie zawstydziłam, w końcu mówimy o bardziej intymnych częściach ciała, ale znając się już trochę, pozwoliłam sobie na tę uwagę.

    Przepraszam, że nie miałam ostatnio czasu na oglądanie pocztówek z wakacji, na pewno to nadrobię któregoś wieczora, ale chyba wiesz... Ostatnie takie wakacje, że siedzenie przed monitorem to ostatnia rzecz, na jaką mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Po pierwsze korzystaj z życia !!!! To prawdziwe najważniejsze !
    Po drugie - masz rację niewiele sukienek w Serek , nawet nie dlatego ,ze nie lubię , bo ja lubię , ale chyba producenci odzieży niekoniecznie ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Drezno zachęca przez te piekne zdjęcia. Tunika w kratkę jest świetna-uwielbiam luźne ciuchy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Drezno jest piekne , cieszę sie , że tunika znajduje taką ilość obrońców ;))

      Usuń
  29. Piękne zdjęcia - można nacieszyć oko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cie Lidio , długo nie pokaYwałaś sie u mnie , ale u siebie zresztą też nie :) tym bardziej miło czytać Twoj komentarz !
      Pozdrawiam i czekam na posty !!!

      Usuń
  30. Nie spodziewałam się, ze Drezno jest takie malownicze! Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest ! Dla mnie tez było to sporym zaskoczeniem :))

      Usuń
  31. Piękne zdjęcia Aniu, zwiedzanie z dziećmi to prawdziwe wyzwanie, sukienka w kratę super...pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może bywa wyzwaniem , czesto jest sztuką wyboru .... Ale zawsze można zrobić z niego ogromną frajdę :))
      Pozdrawiam Basiu rownież !!!!

      Usuń
  32. świetne zdjecia, a Ty wyglądasz pięknie! :)pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Natalio ! Bardzo mi miło !
      Oj nad tym" pięknem "sporo muszę jeszcze popracować ;)

      Usuń
  33. swietne zdjecia i slodkie dziciaki ;)


    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania .

    OdpowiedzUsuń
  34. a, czyli jednak się da! wbrew wszystkim moim wyobrażeniom ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się , ależ oczywiscie da się ;))

      Usuń
  35. Hej:)
    Moje ulubione miasto na wschodzie:) Drezno jest super!
    Buziaki- Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest :)) w Niemczech dla mnie wszystko na wschodzie ;) bu hahaha

      Usuń
  36. W ogóle to do Drezna pojechali na weekend moi rodzice, więc trochę mi opowiedzą i od razu spojrzę na to miasto jeszcze raz z innej perspektywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) to będą mieć cudowny weekend Twoi rodzice :) miasto piękne , byleby pogoda dopisała :))

      Usuń
  37. dzięki za wycieczkę!!! w Dreżnie nie byłam...wygląda zachęcająco:)))
    ciążówka bardzo seksi!!! legginsy mogą być, wyszedł zestaw na luzie, ale kobiecy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To następnym razem pamiętaj , to z 2 godziny drogi od Wrocławia , który znasz :))

      Usuń