niedziela, 25 maja 2014

10 ulubionych

Miała być wielka kompilacja
2 lata
150 postów
100 obserwatorów
50 000  wyświetleń

                                                      ale jakoś te cyfry pojawiły się niezależnie od siebie

po prawie 150 postach mogę powiedzieć
lubię siebie w sukienkach
lubię biel
lubię szpilki
z brązów nie zrezygnuje bo je lubię
lubię siebie w krótszych włosach
lubię z wami rozmawiać




a żeby sobie pocelebrować wybrałam subiektywnie moich ulubionych stylizacji, które ukazały się na blogu i na ulicach Luksemburga




































ale chętnie przeczytam ,które Wam przypadły szczególnie do gustu


75 komentarzy:

  1. A ile można wybrać? ;-). Bo przewijając zdjęcia miałem wybrać tą szóstą;ale..zdecydowanie tip top jest-ostatnia.Po prostu wyglądasz w niej prześlicznie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najbardziej podoba mi się ostatnia-wyglądasz w takim kroju spódnicy naprawdę super. Również w czerwonej sukience bardzo ładnie. Najmniej podoba mi się stylizacja w białych spodniach-trochę pogrubiają nogi, które masz bardzo zgrabne, a w tych spodniach tego nie widać.

      Usuń
    2. Mnie ostatnia też ;) choć zawsze unikałam takiego kroju spódnicy ...
      Cóż białe ,lniane szwedy muszą być luźne ;);) to typowo wakacyjny strój ;))

      Usuń
  2. liczny robią wrażenie:) świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam 8 ulubionych tak wiec nie ma sensu wymieniac, najmniej mi sie podobasz w szarej ( z dziewczynkami) ale moze to byc ze zdjecie niefortunne, i w bialych spodniach tez mniej niz w pozostalych sukienkach mi sie podobasz. Sukienki gora!!! a twoja nienaganna figura doprowadza mnie do szalu po prostu, to wstyd zeby taka figure miec po 2 ce dzieci!!! Usciski i buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś ?! Wstyd ??!!! Ja to cholernie dumna jestem ;)

      Co do sukienek zgadzam sie są bezkonkurencyjne !!! Szara też - tylko czasem tak juz ,zwłaszcza zimą jest ,że opór materii martwej nie pozwala zrobić fajnych zdjęć ;);)

      Usuń
  4. Twoja figura służy prezentowaniu sukienek, ale zdjęcie w tej szarej i brązowych kozakach rzeczywiście wypadło nieforutnnie. Za to powiem, że moim zdaniem spodnie to też super propozycja- fajnie połączyłaś biel i kobalt, wypadło to mega elegancko :))

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) zgadzam sie , lista jest bardzo subiektywna i prezentuje moje ulubione , niekoniecznie najlepsze czy najlepiej sfotografowane , choć bardzo żałuje że nie zawsze i nie wszystkie zdjecia są tip top :):):)
      A przewaga sukienek nieprzypadkowa , tez siebie w nich lubie :):)

      Usuń
  5. Ja też bardzo lubię biały kolor,kiedyś byłam jedyną osoba wśród znajomych,która nosiła białe rajstopy :)
    Z tego co pokazałaś,najbardziej podobają mi się 3 i 4 :))
    no i żółta sukienka do tego,no i jeszcze szara sukienka z kozakami !
    najmniej 6 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe rajstopy to HardCore ;);)
      Wiem wiem teraz to modne , ale ja nawet czarnych nie lubie , tylko cieliste ;)

      Usuń
  6. czwarta to chyba moje ulubiona z tych wybranych przez Ciebie :)!
    to jeszcze stu lat blogowania Ci życzę ;) buziakuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. 5,7,10 to moje typy!! :)
    Bardzo ciekawe podsumowanie!! :)
    Pozdrawiam ciepło z małopolski :)
    _______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rożne cyfry pokazują tez jak każda z nas jest inna ;);)
      Pozdrawiam Śliczna !

      Usuń
  8. Mnie też się podobasz w sukienkach:)))bardzo ładne podsumowanie:))))mam problem z komputerem i nie zawsze mogę wpisać komentarz,mam nadzieję że tym razem się uda:)))w poprzednim poście róż z żółtym wygląda genialnie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej dziękuje za komentarz :):)

      Usuń
  9. Red dress & white skirt !

    OdpowiedzUsuń
  10. No prosze moje gratulacje :) tez cie lubie w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W każdej wyglądasz pięknie, inaczej i wyjątkowo !!! Raz spodnie, raz spódnica innym sukienka czyż nie oto chodzi, aby zaskakiwac nie tylko otoczenie ale i samą siebie !

    Kon Gratulacje !!!

    I też lubię tu zaglądac, lubię Twoje zestawy bo są różnorodne, pokazujesz nie tylko ubrania ale coś więcej i tym samym dajesz dużo radości, po prostu chce się tu zaglądac ! :*
    Uściski Wielkie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beatko za tyle ciepłych słów :) i dotyczàcych stylizacji i całokształtu :):):)
      Lubie mądre kobiety i ogromnie miło mi ,ze właśnie takie zaglądają tu najczęściej .... To sprawia mi ogromną satysfakcję :)

      Usuń
  12. Wszystkie zestawy są ładne, a najbardziej 1.3.5.6.8.9. Wyglądasz w nich pięknie. Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Jolanto ,
      Łatwiej byłoby wymieniać w druga stronę ;);)

      Usuń
  14. Kilka razy " jeździłam" z góry na dół i z dołu do góry. Co wybrać …? Więc tak : Podoba mi się wszystko haha. Ktoś wcześniej napisał, że białe spodnie Cię pogrubiają, może i tak ale chyba wtedy miałaś chyba "kilo" więcej:-) Zresztą taki jest fason spodni, który ja osobiście uwielbiam jeśli tylko są z lnu szyte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda 7-8 kg wiecej ;) ale i tak bym je nosiła ;) w końcu nie zawsze chodzimy w obcislych ciuchach ;)
      Te są lniane i idealne na upały !

      Usuń
  15. 1, 3, 5 według mnie najlepsze. A nr 1 szczególnie! Piękny kolor spodni i idealne połączenie z bielą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko ze spodnie jakieś 3 rozmiary za duże ;) sie zrobiły .... Ale umieszczając te zdjęcie pomyślałam ze chętnie kobaltowe spodnie bym ponownie widziała w swojej szafie ;)

      Usuń
  16. Gratuluję wytrzymałości i życzę kolejnych 150 postów.
    Stylizacja nr 4- piekna, najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa wytrzymałość sie przydaje ;) ale wiesz ... Ja jestem dlugodystansowcem ;);)

      Usuń
  17. Gratuluję, dalej tak trzymaj dziewczyno!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy :) 4 najbardziej mi się podoba, jeszcze 5 i 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :D
    Jeśli mam wybrać to najbardziej podoba mi się żółta sukienka i jeszcze biała z dżinsową kataną i ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ... Tę żółtą uwielbiam :)

      Usuń
  20. Gratulacje, hmmm..., mam się zdecydować?:)
    Tooo.. wybieram zestaw nr 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha Agnieszko to bardzo zdecydowana nie jesteś ;);)
      Dziękuje

      Usuń
  21. Dla mnie ostatnia jest najpiękniejsza, ta spódniczka mi się tak podoba, ze nie wiem czy ją sobie nie zamówić ;)
    W tym zestawie wygłądasz ślicznie, w pozostałych również, ale miałam wybrac to mówię nr 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez go bardzo lubie , i jest to Moj ulubiony w tym zestawieniu , ale pewnie tez dlatego ze najświeższy :))

      Usuń
  22. Wybieram szarą z kozakami!!! Bo jest tak jak lubię najbardziej, czyli trochę ciężko, szaro, prosto. :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wrażenie ze wszystkie są .... Proste ;);)
      I nieskomplikowane

      Usuń
    2. Miałam na myśli prosty fason sukienki :)

      Usuń
    3. A to nie jedno i to samo ;)
      Wiem , ja tez lubie proste fasony , ale o te trudniej . O dziwo ;)

      Usuń
  23. Najbardziej lubie Cie w zoltej sukience i bialokobaltowym polaczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie są piękne...
    A mój faworyt to ten dziewczęcy.. biała sukienka, kozaczki i dżinsowa kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha i to pisze kobieta co chciała wyglądać dojrzalej ;);)

      Usuń
  25. wszystkie śliczne :)) 4 moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Aniu 2 latek, wiele ciekawych pomysłów Ci życzę i wytrwałości...
    Mnie się podobasz we wszystkim, sukienki góra, też lubię, każda stylizacja ma "coś" w sobie /w żółtej sukience świetnie/...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 lata to za dwa miesiące , teraz 150 postów ;)
      Wiem , wiem ... A kiedyś Ci sie dziwiłam ;)teraz w 100 % zgadzam co do sukienek

      Usuń
    2. No tak, 2 lata w sierpniu ale gratuluje 150 postów...buziaki...

      Usuń
  27. a ja będę innna nie będę pisać o ciuchach ja po prostu uwielbiam Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. 3 ostatnie zestawy dla mnie najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu kochana, dotarłam. Czytałam, widziałam, dziękuję bardzo, odpiszę. Buziaki dla córek :) :)... A teraz po kolei... Gratuluję 150 postów i proszę nieśmiało o kolejne setki. Wybór trudny, bo w każdej odsłonie wyglądasz inaczej, biel z kobaltem uwielbiam, więc cudnie, biała, czerwona, żółta - sukienki też cudnie, białe spodnie też... ostatnie zdjęcie też rewelacja... nie, nie ma sensu wybierać. W sukienkach oczywiście mega kobieco, ale w spodniach też świetnie, wszystko zależy od okazji i na co mamy ochotę. Pozdrawiam Cie ciepło!!! Wieczorkiem odpiszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kobieta zmienna jest ....
      Choć sama coraz częściej sięgam po sukienki i jak przyszło mi w Pl przez dwa tygodnie chodzić w spodniach ... Było to bardzo męczące ;)

      Usuń
  30. gratuluję!
    świetny pomysł z tym postem, mam nadzieje, że się nie pogniewasz jak Ci go podkradnę ;)
    zestaw pierwszy i czerwona sukienka - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ze nie . Fajne czasem zrobić podsumowanie .... Bywa to ... Odkrywcze i inspirujące ;)
      Pozdrawiam Śliczna !

      Usuń
  31. mi się najbardziej podobają trzy gracje - słodkie dziewczyny :3
    PS też dzięki blogowaniu odkryłam, że lubię biel :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam jakie trzy gracje, oglądam ...aaaa ... No tak jedna fotka z moimi dziewczynkami.
      Ja czasem mam wrażenie ,ze blog to tez nasze lustro ... Wiele w nim widać

      Usuń
  32. Koronkowa sukienka z czwartego zestawu musi być śliczna ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. 1 i 4 moje kolory :)
    Pięknie wygladasz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel i błękit ?! Latem tez lubie !

      Usuń
  34. W tej pierwszej wyglądasz jak rasowa kobieta sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na nic moje starania zeby było kobieco i delikatnie ();) AhHaha

      Usuń
  35. Gratuluję! Każdy z tych zestawów ma coś w sobie, niektore natychmiast kojarzą się z postami. Fajnie jest pisać bloga i popatrzeć na siebie z dystansem po jakimś czase. Mozna się dowiedzieć o swoich upodobaniach nowych rzeczy, o które byśmy siebie nie podejrzewali. Miłej kontynuacji Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, ale to tez lustro naszych wplywow i fascynacji.....i to chyba jest fajne

      Usuń